skip to Main Content

Publicatie HHW-Westland Verstandig maakt zich zorgen over de kwaliteit van de dienstverlening door de Gemeente

Westland Verstandig maakt zich zorgen over de kwaliteit van de dienstverlening door de Gemeente

Het College van Burgemeester en Wethouders is er vooral voor onze burgers. Daarbij hoort een goede dienstverlening. Snelle inhoudelijke reactie op brieven en na ontvangst van brieven / mails concreet aangeven wanneer de inhoudelijke reactie gegeven wordt. Ook hoort daarbij het goed bereikbaar zijn zowel voor inwoners die de gemeente digitaal of telefonisch benaderen, als inwoners die dat doen door de gemeentebalie te bezoeken. Bij Westland Verstandig komen wekelijks klachten binnen van inwoners die geen, of pas nadat ze boos geworden zijn een reactie krijgen. Dit moet anders en het College moet daar veel meer aandacht aan besteden. Krijgt u ook geen antwoord of hebt u op dat punt een vervelende ervaring, meldt u het aan ons zodat we nog krachtiger kunnen aandringen op verbetering.
Wilt u contact: Westland Verstandig Kreeklaan 6, 2691KX ’s-Gravenzande / 06-53401068 / mail info@duijsens.net. Zie: www.westlandverstandig.nl of bezoek op maandag, woensdag en vrijdag tussen 13.00 en 15.00 uur het BURGERKANTOOR ’s-Gravenzande, Langestraat nr.131 of op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur het BURGERKANTOOR Naaldwijk aan de Prinses Julianastraat 43a.

Back To Top