Persbericht inzake: Westland Verstandig gaat weer leuke en gezellige middag organiseren in de Triangel te De Lier op zaterdag 29 juni a.s. om 14.30 uur

Komende zaterdag houdt de fractie en leden van Westland Verstandig een middag met lekkere taart, advocaatjes met hartige hapjes maar vooral veel muziek voor de bewoners van de Triangel in De Lier. Optredens van Brigit en Kees uit De Lier en het Kassenbouwerskoor zorgen voor de muziek. De mensen van Westland Verstandig verzorgen alles. Westland Verstandig houdt 6 keer per jaar dit soort middagen in onze verzorgings- en verpleeghuizen. We waren dit jaar eerder al in ‘s-Gravenzande en Naaldwijk. Na de zomer gaan we naar de andere dorpen. Westland Verstandig wil graag een praatje maken met bewoners en verzorgenden.

Namens de fractie van Westland Verstandig,
Peter Duijsens