Persbericht Westland Verstandig en de Kreek in ’s-Gravenzande bundelen krachten voor NLdoet op zaterdag 21 maart 2015

Persbericht

Komende zaterdag staat weer in het teken van vrijwilligerswerk tijdens NLdoet. Westland Verstandig gaat letterlijk en figuurlijk de handen uit de mouwen steken. Westland Verstandig zet zich uiteraard voortdurend in voor een betere samenleving, maar op zo’n zaterdag als deze krijgt dat nog een keer extra vorm en inhoud.

Wat gaat er gebeuren? Vanaf 13.00 uur tot circa 17.00 uur laat Westland Verstandig in de recreatieruimte van de Kreek in ’s-Gravenzande de show opvoeren “De eeuw van uw leven! Een hilarische tijdreis naar de 20e eeuw van Westland, Nederland en de Wereld. Lachen, zingen, films en foto’s”.

Eeuw 1  eeuw 2

eeuw 3 eeuw 4

De uitvoering wordt gedaan door Theater in Feite. Dit voor de bewoners en eventueel naaste familieleden van de Kreek. De leden van Westland Verstandig zorgen ervoor dat de bewoners in staat zijn de voorstelling bij te wonen door hen naar de recreatieruimte te brengen. Voorts worden de bewoners tijdens de uitvoering uiteraard voorzien van taart en drank. Na afloop brengen de vrijwilligers van Westland Verstandig de bewoners als dat nodig is weer terug naar hun kamers en ruimen ze de boel op.