skip to Main Content

Publicatie HHW-Communicatie met inwoners vanuit de gemeente moet veel beter. Een gemeentelijke ombudsman is echt nodig, gezien de vele klachten

Communicatie met inwoners vanuit de gemeente moet veel beter. Een gemeentelijke ombudsman is echt nodig, gezien de vele klachten

Wekelijks krijgt Westland Verstandig vele klachten over de gemeentelijke communicatie: traag, niet of niet goed reageren en afhouden en doorschuiven is eerder regel dan uitzondering. Klachten daarover richten niets uit. Westland Verstandig deed eerder een voorstel voor een gemeentelijke ombudsman. Praktisch alle politieke partijen vonden dat niet nodig. De gemeentelijke ombudsman zal iedere klager serieus nemen en de klacht beoordelen. Ook zullen problemen eerder opgelost worden en gaat van de ombudsman/-vrouw ook een afschrikkende werking uit voor de gemeentelijke functionarissen. Als we geld hebben voor een kabinetschef voor onze burgemeester, heel veel communicatiemedewerkers, dan moet er ook geld zijn voor een ombudsman/-vrouw. Na de verkiezingen willen we een ombudsman/-vrouw.
We hebben weer spreekuur op werkdagen tussen 13.00 uur en 15.00 uur aan het Marktplein 10 in ‘s-Gravenzande. Buiten die tijden en voor Naaldwijk aan de Prinses Julianastraat 43a kan altijd een afspraak gemaakt worden op 06-53401068 of mailen naar info@duijsens.net.

 

Back To Top