skip to Main Content

Publicatie HHW-Communicatie tussen gemeente en inwoners verloopt nog steeds slecht

Communicatie tussen gemeente en inwoners verloopt nog steeds slecht

Bijna dagelijks wordt Westland Verstandig geconfronteerd met opmerkingen / klachten van inwoners over slechte communicatie met het College en het gemeentelijk apparaat. Dat is niet goed. Een vast aanspreekpunt ontbreekt dan. Collegeleden en ambtenaren reageren vaak niet of niet echt op inhoud. Vandaar dat Westland Verstandig een gemeentelijke ombudsman/-vrouw wil, die in ieder geval in staat is klachten / opmerkingen op een voor onze inwoners goede wijze af te wikkelen. Tot nog toe stonden we als politieke partij alleen in die wens. In plaats van een kabinetschef voor het College, waar de Raad wel mee instemde, kan beter gekozen worden voor een intermediair tussen het College / ambtenarenapparaat die aan het bestaande communicatieprobleem een einde kan maken!

Onze Burgerkantoren (Marktplein 10 in ’s-Gravenzande en Prinses Julianastraat 43a in Naaldwijk) zijn helaas gesloten vanwege het Coronavirus. U kunt ons uiteraard altijd bellen op 06-53401068, schrijven naar Prinses Julianastraat 43a, 2671 EH Naaldwijk of mailen naar info@duijsens.net.

Back To Top